Զբոսաշրջության և զբոսաշրջային ծառայությունների ճանաչողություն առարկայի քննության հարցաշար

<<Մխիթար Սեբաստացի>> կրթահամալիրի քոլեջի երկրորդ կուրսի ուսանողների <<ԶԲՈՍԱՇՐՋՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԶԲՈՍԱՇՐՋԱՅԻՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՃԱՆԱՉՈՂՈՒԹՅՈՒՆ>> առարկայի քննության (Դեկտեմբերի 17)

Հարցաշար’

  1. Զբոսաշրջության պատմությունը և զարգացման փուլերը, դրանց առանձնահատկությունները, առանձնացման սկզբունները։
  2. Զբոսաշրջության տեսակները և դասակարգումը։
  3. Զբոսաշրջային հիմնական և հարակից ծառայությունները, դրանց դասակարգումը և առանձնահատկությունները։
  4. Զբոսաշրջային բիզնեսի էությունը, տեսակները։
  5. Զբոսաշրջային բիզնեսի և զբոսաշրջության պատմական զարգացման միջև կապը։
  6. Զբոսաշրջության ժամանակակից բնորոշումը և հիմնական հասկացությունները։
  7. Զբոսաշրջության ոլորտի պետական կարգավորման գործիքները, իրավական կարգավորման ենթակա հարաբերությունները։
  8. Զբոսաշրջային ծառայությունների կազմակերպումը կարգավորող իրավական ակտերը և դրանց հիմնական պահանջները։
  9. Զբոսաշրջային գործունեությամբ զբաղվող սուբյեկտներին ներկայացվող պահանջները և արտոնությունները, դրանց որակավորման (լիցենզավորման)’ օրենսդրությամբ սահմանված կարգը։
  10. Զբոսաշրջային գործունեությամբ զբաղվող սուբյեկտների պարտավորությունները։
  11. Զբոսաշրջային ծառայություններ մատուցելու պայմանները։
  12. Անվտանգության և սանիտարահիգիենիկ նորմերի պահանջները զբոսաշրջային ծառայություններում (կազմակերպություններում)։
  13. Զբոսաշրջության ոլորտում տնտեսվարման և հաճախորրդների հարաբերություններում սահմանված պատասխանատվության դեպքերը և հիմքերը։

14․ Զբոսաշրջության ձևերը, տեսակները, դասակարգումը։

  1. Զբոսաշրջության ձևերի առանձնահատկությունները։
  2. Զբոսաշրջության տեսակների առանձնահատկությունները։
  3. Զբոսաշրջային օբյեկտների ընտրությունը ըստ զբոսաշրջության ձևերի և տեսակների։
  4. Զբոսաշրջային ձեռնարկությունների տեսակները։
  5. Ձեռնարկատիրությունը զբոսաշրջության ոլորտում։
  6. Ձեռնարկատիրական հմտությունները զբոսաշրջությունում։
  7. Ծառայությունների ստեղծում և առաջխաղացում։
  8.  Զբոսաշրջային կազմակերպությունների տեսակները՝ ըստ ծառայությունների։
  9.  Զբոսաշրջային կազմակերպությունների կամ առանձին ծառայություններին ներկայացվող նյութատեխնիկական բազան։
  10.  Զբոսաշրջային ծառայությունների գնահատման սկզբունքները, արդյունավետության գնահատում։
  11.  Զբոսաշրջիկի ինֆորմացիոն հասանելիության և փոխանակման հիմնական բաղադրիչները։
  12.  Զբոսաշրջիկի տեղափոխության ծառայությունների հիմնական միջոցները և բաղադրիչները։
  13. Զբոսաշրջիկի կեցության ծառայությունների հիմնական տեսակները և բաղադրիչները։
  14.  Զբոսաշրջիկի սննդի կազմակերպման ծառայությունների հիմնական եղանակները և բաղադրիչները։
  15.  Զբոսաշրջիկի էքսկուրսիաների իրականացման հիմնական ձևերը և բաղադրիչները։
  16.  Զբոսաշրջիկի անվտանգության և պաշտպանվածության միջոցները և բաղադրիչները։
  17. Զբոսաշրջային արդյունքի ձևավորման միջոցները և բաղադրիչները։
  18. Զբոսաշրջային օժանդակ (ուղեկցող) և լրացուցիչ ծառայությունների տեսակները, դասակարգումը, առանձնահատկությունները։

33․ Զբոսաշրջային հիմնական, օժանդակ և լրացուցիչ ծառայու-թյունների ֆունկցիոնալ ամբողջականությունը, ծառայությունների կապակցումը։

  1.  Լրացուցիչ ծառայությունների ձևավորում և առաջարկ։
  2.  Լրացուցիչ ծառայությունների տնտեսական հետևանքը։
  3.  Օժանդակ և լրացուցիչ ծառայությունները՝ կազմակերպության մրցունակության նախադրյալ։
  4.  Զբոսաշրջային ծառայությունների որակի ապահովման սկզբունքները և մեթոդները։

Գնահատում

Քննությունը կանցկացվի բանավոր։ Քննության համար նախատեսված առավելագույն միավորը 10 բալն է։ Յուրաքանչյուր հարցատոմսի ամբողջական ներկայացումը գնահատվում է 10 միավոր։ Պատասխանի ընթացքում հաշվի կառնվեն սովորողի գիտելիքները հարցի վերաբերյալ և ճիշտ ներկայացման ձևը, խոսքը և շարադասությունը։

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s