<<Մխիթար Սեբաստացի>> կրթահամալիրի քոլեջի երկրորդ կուրսի ուսանողների <<ԶԲՈՍԱՇՐՋՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԶԲՈՍԱՇՐՋԱՅԻՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՃԱՆԱՉՈՂՈՒԹՅՈՒՆ>> առարկայի քննության (Դեկտեմբերի 17)
Հարցաշար’
- Զբոսաշրջության պատմությունը և զարգացման փուլերը, դրանց առանձնահատկությունները, առանձնացման սկզբունները։
- Զբոսաշրջության տեսակները և դասակարգումը։
- Զբոսաշրջային հիմնական և հարակից ծառայությունները, դրանց դասակարգումը և առանձնահատկությունները։
- Զբոսաշրջային բիզնեսի էությունը, տեսակները։
- Զբոսաշրջային բիզնեսի և զբոսաշրջության պատմական զարգացման միջև կապը։
- Զբոսաշրջության ժամանակակից բնորոշումը և հիմնական հասկացությունները։
- Զբոսաշրջության ոլորտի պետական կարգավորման գործիքները, իրավական կարգավորման ենթակա հարաբերությունները։
- Զբոսաշրջային ծառայությունների կազմակերպումը կարգավորող իրավական ակտերը և դրանց հիմնական պահանջները։
- Զբոսաշրջային գործունեությամբ զբաղվող սուբյեկտներին ներկայացվող պահանջները և արտոնությունները, դրանց որակավորման (լիցենզավորման)’ օրենսդրությամբ սահմանված կարգը։
- Զբոսաշրջային գործունեությամբ զբաղվող սուբյեկտների պարտավորությունները։
- Զբոսաշրջային ծառայություններ մատուցելու պայմանները։
- Անվտանգության և սանիտարահիգիենիկ նորմերի պահանջները զբոսաշրջային ծառայություններում (կազմակերպություններում)։
- Զբոսաշրջության ոլորտում տնտեսվարման և հաճախորրդների հարաբերություններում սահմանված պատասխանատվության դեպքերը և հիմքերը։
14․ Զբոսաշրջության ձևերը, տեսակները, դասակարգումը։
- Զբոսաշրջության ձևերի առանձնահատկությունները։
- Զբոսաշրջության տեսակների առանձնահատկությունները։
- Զբոսաշրջային օբյեկտների ընտրությունը ըստ զբոսաշրջության ձևերի և տեսակների։
- Զբոսաշրջային ձեռնարկությունների տեսակները։
- Ձեռնարկատիրությունը զբոսաշրջության ոլորտում։
- Ձեռնարկատիրական հմտությունները զբոսաշրջությունում։
- Ծառայությունների ստեղծում և առաջխաղացում։
- Զբոսաշրջային կազմակերպությունների տեսակները՝ ըստ ծառայությունների։
- Զբոսաշրջային կազմակերպությունների կամ առանձին ծառայություններին ներկայացվող նյութատեխնիկական բազան։
- Զբոսաշրջային ծառայությունների գնահատման սկզբունքները, արդյունավետության գնահատում։
- Զբոսաշրջիկի ինֆորմացիոն հասանելիության և փոխանակման հիմնական բաղադրիչները։
- Զբոսաշրջիկի տեղափոխության ծառայությունների հիմնական միջոցները և բաղադրիչները։
- Զբոսաշրջիկի կեցության ծառայությունների հիմնական տեսակները և բաղադրիչները։
- Զբոսաշրջիկի սննդի կազմակերպման ծառայությունների հիմնական եղանակները և բաղադրիչները։
- Զբոսաշրջիկի էքսկուրսիաների իրականացման հիմնական ձևերը և բաղադրիչները։
- Զբոսաշրջիկի անվտանգության և պաշտպանվածության միջոցները և բաղադրիչները։
- Զբոսաշրջային արդյունքի ձևավորման միջոցները և բաղադրիչները։
- Զբոսաշրջային օժանդակ (ուղեկցող) և լրացուցիչ ծառայությունների տեսակները, դասակարգումը, առանձնահատկությունները։
33․ Զբոսաշրջային հիմնական, օժանդակ և լրացուցիչ ծառայու-թյունների ֆունկցիոնալ ամբողջականությունը, ծառայությունների կապակցումը։
- Լրացուցիչ ծառայությունների ձևավորում և առաջարկ։
- Լրացուցիչ ծառայությունների տնտեսական հետևանքը։
- Օժանդակ և լրացուցիչ ծառայությունները՝ կազմակերպության մրցունակության նախադրյալ։
- Զբոսաշրջային ծառայությունների որակի ապահովման սկզբունքները և մեթոդները։
Գնահատում
Քննությունը կանցկացվի բանավոր։ Քննության համար նախատեսված առավելագույն միավորը 10 բալն է։ Յուրաքանչյուր հարցատոմսի ամբողջական ներկայացումը գնահատվում է 10 միավոր։ Պատասխանի ընթացքում հաշվի կառնվեն սովորողի գիտելիքները հարցի վերաբերյալ և ճիշտ ներկայացման ձևը, խոսքը և շարադասությունը։