Առցանց ուսուցման ծրագիր(16․03-20․03)

Համաձայն հրամանի, սովորողները մարտի 16-20-ը առաջադրանքները կատարելու են առցանց։

Հեռավար-առցանց ուսուցման նախագծեր:

  1. Սովորողի բլոգի ուսումնասիրություն, ներկայացվող պահանջների համապատասխանությունը։
  2. Սովորողի Հեռավար-առցանց ուսուցման կազմակերպման հաշվառում։
  3. Սովորողի Հեռավար-առցանց ուսուցման շաբաթվա մասին լուրեր:

Հեռավար- առցանց ուսուցում

Ժամկետը՝
մարտի 16-20

1․ԶԲՈՍԱՇՐՋԱՅԻՆ ՈԼՈՐՏԻ ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ԿԱՐԳԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐԸ

Մասնակիցներ`
Զբոսաշրջային ծառայությունների կազմակերպում՝ օտար լեզվի խորացված իմացությամբ
Հիմնական կրթության 3-րդ կուրս, միջնակարգ կրթության 2-րդ կուրս, միջնակարգ կրթության 3-րդ կուրս․

  1. Ջհանգիրյան Գոհար(զբոսաշրջություն)
  2. Շամոյան Միլենա(զբոսաշրջություն)
  3. Սերգեյան Անուշիկ(զբոսաշրջություն)
  4. Մխիթարյան Անահիտ (զբոսաշրջություն)
  5. Շամոյան ԱՆժելա (զբոսաշրջություն)
  6. Սուլյան Մարիաննա(զբոսաշրջություն)

Նպատակը՝
·         Կատարել մեդիա ճամփորդություն դեպի զբոսաշրջության ոլորտի որևէ օտարերկրյա կազմակերպություն:
·         Ստեղծել ապահովագրության մասին փաթեթ, որը կներառի ամփոփ տեղեկատվություն էության, տեսակների, ռիսկերի մասին։

Ընթացքը
·        Պատրաստել ռեֆերատներ
·         Հոդվածներ ու պատումներ
   
Նախագծի ամփոփում
Արդյունքում կունենանք Մեդիափաթեթ, որից կարող են օգտվել զբոսաշրջիկները: Այն իր մեջ ներառելու է ՝

1. Զբոսաշրջային ապահովագրության տեսակները, առանձնահատկությունները․ ռիսկերը։

2. Զբոսաշրջային ապահովագրական հայտնի համաշխարհային ընկերությունները։

3. ՀՀ ապահովագրության շուկան, ապահովագրական ընկերություններն ու զբոսաշրջային ապահովագրությունների տեսակները։

Կարդալ հետևյալ օգտակար նյութերը՝

1․Համաշխարհային զբոսաշրջային կազմակերպություն

2․ԶԲՈՍԱՇՐՋՈՒԹՅԱՆ ՄՐՑՈՒՆԱԿՈՒԹՅՈՒՆԸ ԵՎ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ՈՒՂՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅՈՒՆՈՒՄ

3․Միջազգային զբոսաշրջությունը

4․ Զբոսաշրջության զարգացումը Հայաստանում: Ո՞ր փուլում ենք մենք…

Կատարած առաջադրանքներ՝

1․Անժելա Շամոյան

2․Միլենա Շամոյան

3․Անուշիկ Սերգեյան

4․Մարիաննա Սուլյան

5․Գոհար Ջհանգիրյան

6․Անահիտ Մխիթարյան

2․Ծառայությունների կազմակերպման հիմքերը և իրավական կարգավորումները.

Զբոսաշրջային ծառայությունների կազմակերպում՝ օտար լեզվի խորացված իմացությամբ
Հիմնական կրթության 3-րդ կուրս, միջնակարգ կրթության 2-րդ կուրս, միջնակարգ կրթության 3-րդ կուրս՝

  1. Ջհանգիրյան Գոհար(զբոսաշրջություն)
  2. Շամոյան Միլենա(զբոսաշրջություն)
  3. Սերգեյան Անուշիկ(զբոսաշրջություն)
  4. Մխիթարյան Անահիտ (զբոսաշրջություն)
  5. Շամոյան ԱՆժելա(զբոսաշրջություն)
  6. Սուլյան Մարիաննա(զբոսաշրջություն)

Նախագծի ամփոփում
Արդյունքում կունենանք Մեդիափաթեթ, որից կարող են օգտվել զբոսաշրջիկները: Այն իր մեջ ներառելու է ՝

1․ Անվտանգության և սանիտարահիգիենիկ նորմերի պահանջները՝ սպասարկման բոլոր ծառայությունների իրականացման համար։

2․ Պարտադիր պահպանության ենթակա փաստաթղթերի, նյութերի և այլ հիմքերի անվանացանկը։

3․ Սպասարկման ծառայություններ իրականացնող սուբյեկտներին (անձակազմին) ներկայացվող պահանջները (կրթական, մասնագիտական, աշխատանքային, առողջապահական, արտաքին տեսքի, վարվելակերպի և այլն):

Կարդալ հետևյալ օգտակար նյութերը՝

1․ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՕՐԵՆՔԸ
ԶԲՈՍԱՇՐՋՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ

2․Զբոսաշրջության ազդեցությունը դրակա՞ն է, թե՞ բացասական. Կայուն զբոսաշրջության անհրաժեշտությունը

3․Զբոսաշրջության զարգացման միտումներն աշխարհում. Ինչպիսի՞ն կլինեն ապագա զբոսաշրջիկները

4․Ինչպիսի՞ն պետք է լինի Երևանի բրենդը զբոսաշրջիկներին գրավելու և քաղաքային զբոսաշրջությունը զարգացնելու համար

Կատարած առաջադրանքներ՝

1․Անժելա Շամոյան

2․Միլենա Շամոյան

3․Անուշիկ Սերգեյան

4․Մարիաննա Սուլյան

5․Գոհար Ջհանգիրյան

6․Անահիտ Մխիթարյան

Կատարած առաջադրանքները խնդրում եմ ուղարկել էլեկտրոնային հասցեին՝

mariammkhitaryan@mskh.am

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s