Մարզական ստուգատես․ հեծանվավարություն

Հանրակրթական ամենամյա Մարզական ստուգատեսը , մարզական հմտությունների կիրառմամբ ուսուցման կազմակերպման, յուրացման, ինքնաուսուցման ամենամյա բաց ստուգատես է, որին կարող է մասնակցել ցանկացած ոք:

Քոլեջի Զբոսաշրջության բաժնի սովորողները յուրաքանչյուր շաբաթ ունեն հեծանվավարության դասընթաց։ Հրայր Հովհաննիսյանի հետ միասին սովորողները հմտանում և ձեռք են բերում ճկունություն։ Այսօր տրվեց Ձմեռային մարզական ստուգատեսի սկիզբը։

Լիլիթ Գրիգորյանի ստուգատեսային լուսաբանումը։

Հեծանիվ վարելիս պետք է հիշել.

  • չի կարելի այն վարել երթեւեկության հակառակ ուղղությամբ
  • խստորեն պահպանել աջ կողմում մնալու կանոնը
  • ձեր մտադրությունների մասին (թեքվել, կանգնել, առաջ անցնել եւ այլն) պետք է նախապես զգուշացնել մյուս վարորդներին
  • չսահելու համար կտրուկ չարգելակել
  • ուշադիր լինել հետիոտների նկատմամբ, որոնք հաճախ ցանկանում են փողոցն անցնել ամենաանսպասելի ու վտանգավոր վայրերում
  • ուշադիր լինել ավտոմեքենանների վարորդների նկատմամբ, քանի որ վազանց կատարելիս մեքենան կարող է ուժեղ օդային ալիք բարձրացնել, որի հետեւանքով դուք կարող եք կորցնել հավասարակշռությունն ու ընկնել
  • եթե մի քանի հոգով եք, ապա պետք է շարժվել մեկը մյուսի հետեւից
  • երեկոյան ժամերին պետք է հագնել վառ գույնի հագուստ եւ հետեւել, որ հեծանվի լույսն անդրադարձնող դետալները կատարյալ մաքուր լինեն
  • պայուսակներն ու փաթեթները տեղադրել միայն բեռների համար նախատեսված տեղում
  • կատարել ճանապարհային նշանների պահանջները
  • ուրիշներին բուքսիրի չվերցնել, ոչ էլ խնդրել, որ ուրիշները ձեզ վերցնեն
  • արագության մրցարշավներ չկազմակերպել
  • շփվող դետալները մշտապես պատել յուղով
  • փողոցում տրանսպորտային միջոցների ընդհանուր հոսանքի մեջ մյուսներից անվտանգ հեռավորություն պահպանել
  • ավազով, սառույցով, ձյունով պատված կամ դժվար ճանապարհներին արագությունը նվազեցնել։

Մի փոքր տեղեկատվություն սպորտի մասին․

Սպորտը նպաստում է երջանկության հորմոնների սինթեզին

Ֆիզիկական ծանրաբեռնվածությունների ժամանակ մարդու ուղեղում սկսում է սինթեզվել դոֆամին հորմոնը, որը պատասխանատու է բավականության ու երջանկության զգացումների համար: Հենց դրա համար էլ լավ մարզանքից հետո մարդիկ երջանկություն ու բավականություն են զգում:

Սպորտը պայքարում է տագնապի ու դեպրեսիայի դեմ

Ձգձգված դեպրեսիայից կա տագնապի զգացումից տառապողները  կարող են իրենց հոգեվիճակը փոխել սպորտի օգնությամբ, հավաստիացնում են գիտնականները: Ֆիզիկական վարժություններն օգնում են նվազեցնել կորտիզոլի՝ սթրեսի հորմոնի արտադրությունը:

Սպորտը ապահովում է էներգիայի ներհոսք

Սպորտով զբաղվելուց հետո մարդիկ սովորաբար էներգիայի ներհոսք են զգում: Սպորտը նաեւ ամրապնդում է սրտի առողջությունն ու օգնում է ավելի լավ հաղթահարել առօրյա տարատեսակ գործերը, նաեւ՝ ավելի քիչ հոգնել:

Սպորտը ձեզ ինքնավստահ է դարձնում

Ֆիզիկական ծանրաբեռնվածությունները ոչ միայն կօգնեն ազատվել ավելորդ կիլոգրամներից, այլեւ կբարձրացնեն ինքնավստահությունը: Այն մարդը, ով սպորտով է զբաղվում, բարելավում է իր կեցվածքը, իսկ լավ կեցվածքը հայացքներ է գրավում:

Սպորտը ապահովում է առողջ քուն

Ֆիզիկական ծանրաբեռնվածության եւս մեկ հատկանիշ, որը շատերին է ուրախացնում, ավելի տեւական ու խորը քուն վայելելու հնարավորությունն է: Կանոնավոր ծանրաբեռնվածությունները լավացնում են քնի որակը, օգնում մեզ արթնանալ թարմ ու հանգստացած:

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s